Za mnoge ljude, pozicija predstavnika korisničke službe je jedna od najboljih mogućnosti za početnike. Uz svu tu konkurenciju, rezime vašeg CV-ja bi trebalo da predstavlja kratku, ali zanimljivu priču. Zvuči izazovno? Nije. Hajde da pogledamo. Za mnoge regrutere i profesionalce za ljudske resurse, rezime može biti najvažniji deo vašeg CV-ja. Ako su vaše osnovne kvalifikacije na mestu, rezime je ono što vas izdvaja. To je vaš prvi uvod i često vam je to jedina šansa da budete kreativni u svom CV-ju. To je takođe često prva stvar koju ljudi primete na stranici.
Ja sam predstavnik službe za korisničku podršku posvećen pružanju usluga visokog kvaliteta. Želim da doprinesem opštem zadovoljstvu klijenata. Posedujem dokazanu sposobnost uspostavljanja i održavanja odlične komunikacije i odnosa sa klijentima. Vešt sam u opštim računovodstvenim i finansijskim transakcijama. Posvećen sam identifikovanju potreba klijenata i pružanju efikasnih rešenja za sve probleme. Odlično upravljam vremenom i kombinujem to sa vrhunskim poznavanjem sektora korisničkih usluga. Govorim dva jezika. Vredan sam i spreman da se pridružim novom timu.
Pozicije predstavnika korisničke službe mogu se smatrati početnim nivoom. Međutim, ima prostora za rast. Takođe, postoji prostor da pokažete svoje životno/profesionalno iskustvo u drugim oblastima. Sastavite istoriju karijere koja će impresionirati poslodavce. Sjajne vesti za ljude koji menjaju karijeru i dolaze iz drugih oblasti: ovo je jedna od najuniverzalnijih profesionalnih oblasti i u različitim oblastima se zahtevaju stručnjaci za korisničku podršku. Kada je u pitanju istorija zaposlenja, obrnuti hronološki redosled je najbolja opcija da iskoristite ograničeno vreme koje regruter posvećuje čitanju.
Naučite kako tačno da opišete radno iskustvo u CV-ju. Postoje specifični formati koje preferiraju regruteri i menadžeri koji zapošljavaju - evo ih!
Pošto je korisnički servis univerzalna profesionalna kategorija, koristi se u mnogim poslovnim oblastima. Međutim, kada navodite i svoje veštine i istoriju zaposlenja u CV-ju, ima smisla znati koje oblasti poslovanja su najčešće i u kojima se najviše plaća. Ovo će vam omogućiti da tražite najbolje poslove za predstavnike korisničke službe, razumete tržište i prilagodite svoj CV (za univerzalne prijave za posao i za specifične poslove). Podaci američkog Biroa za statistiku pokazuju da su najčešće pozicije u korisničkoj podršci u oblastima poslovne podrške, restorana i ugostiteljstva, maloprodaje, bankarstva i finansija. Ako ste ranije radili u sličnim oblastima i prijavljujete se za srodne poslove, ima smisla dati prioritet ovim godinama vašeg iskustva u svom CV-ju. Sledeća stvar koju želite da uradite da biste nadmašili svoju konkurenciju je da navedete stavke u biografiji ili napomene o svojim dostignućima, ključnim tačkama u karijeri i značajnim dužnostima na prethodnim poslovima.
Predstavnik službe za korisničku podršku u filijali u kompaniji Orion telekom, Niš
Avgust 2014 - Septembar 2019
Predstavnik službe za korisničku podršku u Hotelu MERKUR,- Vrnjačka Banja
Avgust 2012 - Avgust 2014
Predstavnik prodaje u Tržnom centru Kalča, Niš
Oktobar 2010 - Maj 2012
Saveti, primeri formatiranja i ključne reči za navođenje posebnih veština u svom CV-ju koje će se svideti menadžeru nadležnom za zapošljavanje.
Tzv. „meke veštine“ će biti glavni fokus svakog regrutera ili stručnjaka za ljudske resurse koji procenjuje prijavu za posao u korisničkoj podršci. Međutim, kao što smo ranije istakli, skoro svako tržište rada je pod uticajem tehnoloških inovacija. To znači da „tvrde veštine“ imaju veći značaj nego prethodnih godina. Poznavanje korišćenja digitalnih sistema za komunikaciju sa klijentima (ili samo opšte digitalne komunikacije), softvera za upravljanje klijentima (CRM), elektronske komunikacije, kancelarijskih softvera i sl. može biti ključan zahtev, u zavisnosti od kompanije. Poznavanje društvenih medija postalo izuzetno značajno za mnoga preduzeća, pošto milioni potrošača komuniciraju sa brendovima preko njih. Evo primera koji ilustruje koliko je znanje o društvenim medijima (a ne samo upotreba!) važno, prema podacima Microsofta:
Šabloni, formati i izgled CV-ja utiču na to kako vas doživljavaju pre bilo kakvog fizičkog sastanka. Pre intervjua, izgled vašeg CV-ja za posao u korisničkoj podršci je jedini vizuelni signal koji poslodavci imaju u pogledu vašeg karaktera. Ljudi su vizuelna bića, imajte to na umu.
U suštini, nema potrebe da navodite svoje srednjoškolsko iskustvo ako niste očajni u nalaženju sadržaja za CV za posao u korisničkoj službi. Stipendije, nagrade, sertifikati i slično su korisne stvari koje mladi profesionalci mogu da naglase kada konkurišu za svoj prvi ili drugi posao. Za iskusnije profesionalce za korisničku podršku, istorija zaposlenja će skoro uvek biti važnija u pogledu prostora koji zauzima. Obično je dobra strategija da segment o obrazovanju u CV-ju ostane sažet, razumljiv i čist. Koristite ovaj primer da vam pomogne da navedete svoja najveća obrazovna dostignuća i dozvolite da ostatak vašeg CV-ja za posao u korisničkoj službi zasija.
Diplomirani komunikolog, Filozofski fakultet, Niš
Avgust 2007 - Jul 2011
Trgovinski tehničar, Trgovinska škola, Niš
Septembar 2003 - Maj 2007