Rezime vašeg CV-ja, koji se ponekad naziva profil CV-ja, zahteva isti ugao usmerenosti na publiku i ubedljiv ton da biste sebe prikazali u pozitivnom svetlu. Vi ste brend i potrebe „kupca“ su potrebe poslodavca koga želite da impresionirate.
Za marketinške stručnjake usvajanje lica, glasa i ličnosti organizacije ili brenda treba da bude njihova druga priroda. Na taj način vaša poruka ima odjek kod ciljne publike, fokusira se na ono što je klijentima potrebno i predstavlja to u pozitivnom svetlu.
Ovaj kompaktni prostor u vašem CV-ju ima veoma veliku i važnu ulogu. To je mesto gde vaša lična i profesionalna suština može da zablista ako iskoristite svaku ograničenu reč na najbolji način, a da ne pokvarite utisak. Imate samo dve ili tri rečenice, koje nisu uvek ni potpune, da pogodite pravi ton, na sažet ali ubedljiv način. Preskočite subjekat „Ja“ i pređite direktno na glagole koji opisuju radnju, orijentisane na rezultate. Koristite jezik koji je jasan, deskriptivan i tečan, ali ne kitnjast. Izrazite entuzijazam, samopouzdanje i energiju tonom koji je ozbiljan i autentičan, ali nikada pretenciozan.
Ja sam iskusan menadžer digitalnog marketinga sa dokazanim iskustvom u razvoju i usmeravanju strategija digitalnog marketinga visokog uticaja. Vešta sam u nadgledanju veb strategije i razvoja, digitalnom radu i upotrebi alata usmerenih ka potrošačima. Takođe, posedujem veštine vođenja strateških odnosa korisne za postizanje ciljeva kompanije.
Ako je vaša karijera dosledno pratila niz radnih mesta u digitalnom marketingu, onda je adekvatna struktura CV-ja ona koja počinje vašom radnom istorijom, obrnutim hronološkim redom (Osvrt na alternative je dat u prethodnom poglavlju vodiča).
Vaš trenutni/najskoriji posao se pojavljuje prvi, a vaš najraniji posao dolazi poslednji, pri čemu se ne vraćate na više od četiri ili pet pozicija. Ako postoje rupe u radnoj istoriji ili zastoji u nepovezanim zanimanjima, relevantne pozicije treba da imaju prednost.
Generalno, samo relevantno radno iskustvo u digitalnom marketingu zaslužuje mesto u vašem CV-ju. Naravno, postoje izuzeci. Recimo da ciljate projekat pisanja blogova za firmu koja se bavi pejzažnom arhitekturom, a nekada ste radili vikendom u prodavnici baštenske opreme. Naročito ako je vaše radno iskustvo u digitalnom marketingu inače malo, ovo bi moglo biti vredno uključivanja u CV.
Menadžer digitalnog marketinga u iMarketing.rs, Beograd
Novembar 2017 - Mart 2021
Menadžer digitalnog marketinga u White Tower Digital, Novi Sad
Jul 2014 - Oktobar 2017
U scenarijima u kojima poslodavac zahteva od vas da imate formalno obrazovanje, tipičan obrazovni zahtev za stručnjake za digitalni marketing je diploma iz marketinga, komunikacija ili grafičkog dizajna. Možda će biti potrebni i Google AdWords ili neki drugi specijalizovani sertifikati, a možda i master diploma za menadžerske ili direktorske pozicije.
Generalno, navešćete relevantne diplome stečene na univerzitetima koje ste pohađali obrnutim hronološkim redosledom, od najvišeg do najnižeg nivoa. Ako je ostalo prostora u vašem CV-ju koji se sastoji od jedne stranice, obavezno navedite školske nagrade ili druga posebna dostignuća i priznanja.
Sve diplome, sertifikati i stažiranja koji su relevantni za vašu obuku i profesionalni razvoj takođe spadaju u ovaj odeljak CV-ja. Nemojte zanemariti ništa što vas izdvaja kao nekoga ko stalno uči kako bi održao korak u sektoru digitalnog marketinga koji se stalno razvija.
Postoje slučajevi kada biste mogli da razmislite o promeni redosleda odeljaka istorije zaposlenja i obrazovanja. To bi moglo imati smisla ako nemate dovoljno iskustva u digitalnom marketingu (i tek ulazite u ovu oblast), ako je vaše obrazovanje posebno impresivno ili relevantno, ili ako ste frilenser koji započinje ili razvija svoju sporednu karijeru.
Diplomirani menadžer , Ekonomski fakultet - Poslovno upravljanje, Niš
Septembar 2010 - Maj 2014
Diploma srednje škole, Gimnazija 9. maj, Niš
Septembar 2006 - Jun 2010
Ovaj deo vašeg CV-ja predstavlja marketing veština koje ste savladali da biste zadovoljili očekivanu potražnju poslodavaca. Biti ispred takozvane „krive učenja“ je karakteristika specijalista za digitalni marketing, zajedno sa stečenim istraživačkim veštinama. A, pošto takođe znate ponešto o marketingu, reklamiranje sebe u odeljcima o veštinama i istoriji zaposlenja u CV-ju nije baš težak zadatak u vašem slučaju.