1. Primeri
  2. Supermarketu
Napisao/Napisala  Misty Pathuis: Misty Pathuis:

Supermarketu primer propratnog pisma

Dobro napisano propratno pismo može vam biti od velike pomoći da se izdvojite od drugih kandidata za posao u supermarketu za koji se prijavljujete. Ovaj vodič za pisanje propratnog pisma je posebno dizajniran da pomogne onima koji traže posao u supermarketima da pokažu svoje sposobnosti i postignuća.
4.4
Prosečna ocena
ljudi su ga već ocenili
Supermarketu  primer propratnog pisma
Uredite ovo propratno pismo

Bez obzira na to da li se još školujete, da li ste nedavno diplomirali ili želite da zaradite nešto dodatnog novca, posao u supermarketu je jedan od najbržih načina da se zaposlite i ostvarite određenu zaradu.

Propratno pismo igra ključnu ulogu za nalaženje posla u supermarketu ako nemate mnogo profesionalnog iskustva. Kao prateći dokument uz vaš CV, ono bliže opisuje prenosive veštine koje možete primeniti u radu na određenoj poziciji u supermarketu za koju se prijavljujete i zašto ste za nju zainteresovani.

Tekstualni primer propratnog pisma za posao u supermarketu

Prilagodljivi primer propratnog pisma za posao u supermarketu

Poštovana gospođo Hristić,

Moja karijera u maloprodaji u oblasti potrošačke elektronike obuhvatala je obavljanje promotivnih aktivnosti tokom perioda od sedam godina, počevši od pozicije asistenta sa nepotpunim radnim vremenom tokom vikenda, pa sve do pozicije tim lidera zaduženog za odeljenje sa godišnjim prodajnim ciljem koji je dostizao 50 miliona dinara i prosečnim rastom od 15%. 

Iako kupci hrle na internet kako bi obavljali kupovinu, još uvek ostaju prilike da ih inspirišemo za kupovinu neprehrambenih proizvoda tokom njihovih nedeljnih poseta prodavnicama. Moje dvogodišnje iskustvo na poziciji tim lidera kod mog prethodnog poslodavca uključivalo je pametno osmišljeno građenje poslovnih veza i temeljnu obuku zaposlenih. Obe te stvari su doprinele povećanju našeg udela u prodaji potrošačke elektronike, što nas je dovelo na treće mesto od 26 prodavnica u celoj zemlji. 

Kupovina namirnica može biti pomalo monotona stvar. Naše istraživanje je pokazalo da ako se zaposleni nalazi u blizini odeljenja za elektroniku, 15% kupaca će verovatno stupiti u kontakt sa njim. Moja istrajna usredsređenost na obuku zaposlenih o proizvodima podrazumevala je to da moj četvoročlani tim bude u stanju da odgovori na sva pitanja kupaca i da police budu uvek popunjene najprodavanijim proizvodima. 

Moja strast je učenje o upravljanju operacijama u maloprodaji, naučila sam mnoge vredne lekcije tokom svoje karijere i uvek nastojim da pronađem način da svoj tim učinim efikasnijim, kako bismo bolje uslužili naše kupce. Tokom prošle godine povećali smo broj interakcija sa kupcima za 25% i prodaja je tako porasla za 15%. 

Znam kako da proizvodi uvek budu izloženi na atraktivan način, da primenim mere protiv krađe u prodavnici i izvršim optimizaciju asortimana. Omogućavanje kupcima da iskuse proizvod u prodavnici je od suštinskog značaja za proces kupovine. U prilogu dostavljam slike mojih omiljenih rešenja kada je reč o izlaganju robe, za koja verujem da bi mogla da budu od koristi i u vašoj prodavnici. 

Radujem se prilici za intervju na kome bih opisala svoju strast prema potrošačkoj tehnici. Pre svega, svaki zaposleni u prodavnici potrošačke elektronike mora da bude iskreni obožavalac tehnologije.

 S poštovanjem, 

Silvija Batić 

Kopirano!

Odeljci propratnog pisma za posao u supermarketu

Za posao u supermarketu, najefektnija su propratna pisma koja su jasna i dobro organizovana. Iako vaše propratno pismo možda nema tako čvrstu strukturu kao vaš CV, ono ipak mora da prati određeni logičan raspored koji potencijalnom poslodavcu daje sve informacije koje su mu potrebne. Ovaj primer propratnog pisma za posao u supermarketu ilustruje kako napisati svaki od sledećih odeljaka:

Propratno pismo koje će vam pomoći da dobijete posao u supermarketu treba da uključuje sve komponente koje su navedene u nastavku, od kojih svaka ima određenu svrhu:

  1. Zaglavlje propratnog pisma. Osnovne informacije o vama treba uvek da se nalaze u zaglavlju vašeg propratnog pisma za posao u supermarketu.
     
  2. Pozdrav. Slobodno započnite svoje propratno pismo uobičajenim pozdravom „Poštovani gospodine/gospođo prezime“ - to je uvek sigurna opcija.
     
  3. Uvod. Nekoliko uvodnih rečenica u propratnom pismu za posao u supermarketu su vaša prilika da se istaknete. Profesionalci na svim pozicijama vezanim za prodaju su majstori kratkih rečenica.
     
  4. Telo. Ovo je mesto na kojem ćete predstaviti sebe sopstvenim rečima i omogućiti poslodavcu da stekne utisak o tome kako bi vaše veštine doprinele poslovanju njihovog supermarketa.
     
  5. Zaključak. Na koncizan način još jednom istaknite da savršeno odgovarate poziciji za koju konkurišete i navedite regrutera da vas kontaktira.
     
  6. Potpis. Završite propratno pismo tako što ćete jednostavno navesti svoje ime ispod pozdrava „S poštovanjem“ ili „Srdačan pozdrav“.

Svi navedeni odeljci su neizostavan deo sveobuhvatnog propratnog pisma za prodavca.

Vaše propratno pismo ne treba da bude duže od jedne strane. Kao što je važno da istaknete sve svoje najbolje osobine, podjednako je važno da zadržite pažnju menadžera nadležnog za zapošljavanje.

Savet stručnjaka

Ako vam je potrebna dodatna inspiracija da sastavite propratno pismo, proučite naše primere propratnih pisama, kao i propratna pisma za druga zanimanja koja vam mogu biti od pomoći:

Da biste se podrobnije upoznali sa svakom sekcijom koju propratno pismo za posao u supermarketu treba da sadrži, pročitajte naš članak o tome kako napisati propratno pismo.

Uvod u propratno pismo za posao u supermarketu

Menadžeri nadležni za zapošljavanje su veoma zauzeti i često dobijaju na desetine prijava za jedno početničko radno mesto u supermarketu. Zato uvodni deo vašeg propratnog pisma treba odmah da se istakne. Izbegavajte dosadne ili generičke uvode i umesto toga izaberite neku intrigantnu rečenicu koja izražava vaše interesovanje, relevantno iskustvo ili neku ključnu veštinu koju posedujete. 

Budući da supermarketi mogu da angažuju radnike za više radnih mesta istovremeno, potrudite se da se tekst vašeg propratnog pisma odnosi na konkretnu poziciju za koju se prijavljujete. 

Ovo treba uraditi

Moja karijera u maloprodaji u oblasti potrošačke elektronike obuhvatala je obavljanje promotivnih aktivnosti tokom perioda od sedam godina, počevši od pozicije asistenta sa nepotpunim radnim vremenom tokom vikenda, pa sve do pozicije tim lidera zaduženog za odeljenje sa godišnjim prodajnim ciljem koji je dostizao 50 miliona dinara i prosečnim rastom od 15%.

Ovo ne treba uraditi

Želela bih da se prijavim za posao u vašoj firmi, jer smatram da imam potrebno znanje i radno iskustvo. Nadam se prilici da uživo porazgovaramo o tome.

Pozitivan početak vašeg propratnog pisma će navesti poslodavca da pažljivo prati svaku vašu reč i poželi da sazna šta ste naveli u nastavku. Prikazivanje konkretnih brojki u uvodu će pokazati da razumete značaj postignutih rezultata. 

Cilj uvodnog dela propratnog pisma je, dakle, da privučete pažnju menadžera zaduženog za zapošljavanje radnika isticanjem neke relevantne veštine ili nekim primerom koji navodi na dalje čitanje.

Telo propratnog pisma za posao u supermarketu

Središnji deo vašeg propratnog pisma daje vam najviše prostora da detaljnije opišete svoja postignuća i veštine. To ćete uraditi na sledeći način:

  • Istaknite svoje prednosti, relevantna iskustva i veštine kao što su efikasnost, fokusiranost na detalje i spremnost za timski rad.
  • Jasno navedite zašto ste zainteresovani baš za ovaj supermarket, za razliku od mnogih drugih.

Cilj je da poslodavac stekne jasnu predstavu o tome kako bi bilo da radite u njihovom supermarketu. 

Prvi pasus tela: Zašto ste prikladni za ulogu (veštine i iskustvo)

Počnite tako što ćete pokazati ključne veštine i iskustva koja vas čine savršenim za posao, i pri tom koristite ubedljiv rečnik. To je kao da pripremate ambijent za predstavljanje priče o svojoj karijeri.

Evo kako od svojih kvalifikacija da napravite zanimljivu priču:

  1. Pokažite svoju posvećenost. Pokažite da detaljno razumete ceo asortiman proizvoda koji će se prodavati u vašem sektoru i da ste veoma strastveni u tom pogledu. To znači da morate da prilagodite svoje propratno pismo poslodavcu za kojeg želite da radite.
     
  2. Opišite svoje rezultate. Možete navesti kratke anegdote koje objašnjavaju određenu situaciju, zadatak koji je postavljen pred vas, akciju koju ste preduzeli po tom pitanju i pozitivan rezultat koji ste ostvarili.
     
  3. Prikažite sebe kao timskog igrača. Opišite svoju uspešnu saradnju sa kolegama u timu, a ako ste radili na nekoj liderskoj poziciji u prodaji, obavezno to navedite.
     
  4. Vaše komunikacione veštine su vaš adut. Ovo je pravo mesto da navedete svoja ranija iskustva sa kupcima i na koji način ste stekli njihovu lojalnost.
     
  5. Uspešno žonglirate velikim brojem zadataka. U opisivanju svojih kvalifikacija, ne zaboravite da opišete situacije u kojima ste se uspešno izborili sa većim brojem radnih izazova sa kojima ste se suočili istovremeno.
Savet stručnjaka

Ako ste na ranijim trgovačkim poslovima osmislili neko rešenje, kao što je na primer način izlaganja određene vrste artikala, ili razvili neku uspešnu prodajnu tehniku, u ovom delu propratnog pisma to obavezno pomenite. Na taj način pokazujete koje će poslodavac imati koristi od vašeg zapošljavanja i šta je ono što donosite na novo radno mesto, a što bi moglo da unapredi njegovo poslovanje.

Drugi pasus tela: Vaša usklađenost sa poslovanjem kompanije

Sada je vreme da pokažete kako ćete se vi kao radnik savršeno uklopiti u radni ambijent supermarketa koji ciljate ovom prijavom. 

Upoznajte se sa vizijom i vrednostima tima čiji deo želite da postanete. Ako, na primer, ciljate poziciju u supermarketu kao što je, na primer, prodajni lanac Tekijanka, trebalo bi da pokažete da razumete njihov način poslovanja i ciljeve:

  • Ključna vrednost kompanije je odgovornost. Pokažite da ste osoba koja je odgovorna prema sebi i prema drugima.
  • Cenite radno okruženje u kojem se podstiče timski rad i konstruktivan pristup prema drugim članovima tima.
  • Cilj supermarketa je da kupci budu uvek zadovoljni. Svesni ste da je rast poslovanja moguć samo kroz apsolutno zadovoljstvo kupaca, a vi uvek usmeravate kupca da za svoj novac dobije najviše.

Dobra ideja je i da ubacite neku anegdotu iz vašeg dosadašnjeg profesionalnog iskustva. Recimo, možete opisati neku situaciju u kojoj ste uneli određenu novinu u svakodnevnu prodajnu praksu kako biste postigli da kupac bude u potpunosti zadovoljan.

Prilagodljiv primer tela propratnog pisma 

Iako kupci hrle na internet kako bi obavljali kupovinu, još uvek ostaju prilike da ih inspirišemo za kupovinu neprehrambenih proizvoda tokom njihovih nedeljnih poseta prodavnicama. Moje dvogodišnje iskustvo na poziciji tim lidera kod mog prethodnog poslodavca uključivalo je pametno osmišljeno građenje poslovnih veza i temeljnu obuku zaposlenih. Obe te stvari su doprinele povećanju našeg udela u prodaji potrošačke elektronike, što nas je dovelo na treće mesto od 26 prodavnica u celoj zemlji. 

Kupovina namirnica može biti pomalo monotona stvar. Naše istraživanje je pokazalo da ako se zaposleni nalazi u blizini odeljenja za elektroniku, 15% kupaca će verovatno stupiti u kontakt sa njim. Moja istrajna usredsređenost na obuku zaposlenih o proizvodima podrazumevala je to da moj četvoročlani tim bude u stanju da odgovori na sva pitanja kupaca i da police budu uvek popunjene najprodavanijim proizvodima. 

Moja strast je učenje o upravljanju operacijama u maloprodaji, naučila sam mnoge vredne lekcije tokom svoje karijere i uvek nastojim da pronađem način da svoj tim učinim efikasnijim, kako bismo bolje uslužili naše kupce. Tokom prošle godine povećali smo broj interakcija sa kupcima za 25% i prodaja je tako porasla za 15%. 

Znam kako da proizvodi uvek budu izloženi na atraktivan način, da primenim mere protiv krađe u prodavnici i izvršim optimizaciju asortimana. Omogućavanje kupcima da iskuse proizvod u prodavnici je od suštinskog značaja za proces kupovine. U prilogu dostavljam slike mojih omiljenih rešenja kada je reč o izlaganju robe, za koja verujem da bi mogla da budu od koristi i u vašoj prodavnici.

Kopirano!

Poziv na akciju i zaključak: Napišite upečatljiv zaključak

Poslednji ključni element propratnog pisma koji povezuje njegovo telo i zaključak jeste tzv. poziv na akciju. Ova rečenica direktno izražava vaš entuzijazam za radno mesto za koje se prijavljujete i poziva menadžera nadležnog za zapošljavanje radnika da vas kontaktira.

Kao i uvek, vaš ton treba da bude ljubazan i profesionalan, a nikada zahtevan ili arogantan. Zatim izaberite odgovarajući potpis i navedite svoje ime ispod.

Ukratko, cilj zaključnog dela vašeg propratnog pisma za posao u supermarketu je da uključite poziv na akciju koji pokazuje vaše interesovanje za radno mesto za koje se prijavljujete i završite propratno pismo potpisom i u tonu koji ukazuje poštovanje. 

Prilagodljiv primer pozdrava i potpisa u propratnom pismu

Radujem se prilici za intervju na kome bih opisala svoju strast prema potrošačkoj tehnici. Pre svega, svaki zaposleni u prodavnici potrošačke elektronike mora da bude iskreni obožavalac tehnologije. 

S poštovanjem, 

Silvija Batić

Kopirano!

Kako da napišete propratno pismo za posao u supermarketu ako nemate iskustva

Da li možete dobiti posao u supermarketu bez prethodnog iskustva? Odgovor je - da! Promišljeno napisano propratno pismo za posao u supermarketu je vaše tajno oružje u ovom poduhvatu jer vam omogućava da se fokusirate na veštine koje već posedujete, čak i ako je relevantno radno iskustvo koje je navedeno u vašem CV-ju prilično oskudno.

Navešćemo primere nekoliko relevantnih veština i iskustava koji bi bili korisni za neiskusnog kandidata za posao u supermarketu:

  • Vi ste sjajan komunikator. Vaša veština efikasnog komuniciranja sa različitim tipovima ljudi je ono što vas izdvaja.
     
  • Vi ste timski igrač. Svoju spremnost i sposobnost da radite u timskom okruženju možete dočarati tako što ćete navesti primer kada ste uspešno sarađivali sa kolegama na nekom projektu ili zadatku.
     
  • Razumete potrebe i želje drugih. Empatija je veoma vredna osobina svakog zaposlenog u prodaji.
     
  • Imate snažne organizacione sposobnosti. Radnici u supermarketima se susreću sa velikim brojem zadatka istovremeno, pa pokažite da ste sposobni da efikasno upravljate svojim vremenom i resursima.
     
  • Spremni ste da učite i usavršavate se. Ako vam nedostaje prethodno iskustvo, istaknite svoju spremnost da se detaljno upoznate sa proizvodima s kojima biste radili.

Ključno je da se fokusirate na prenosive veštine — sposobnosti koje ste možda stekli u školi, na volonterskim poslovima ili u nekim neobičnim angažmanima koji takođe mogu biti korisni za radnike u supermarketu. 

Ključne stvari koje treba upamtiti

Odlično propratno pismo će vas izdvojiti od drugih kandidata za posao u supermarketu, čak i bez iskustva, sve dok ste u pisanju fokusirani na prenosive veštine i adekvatan stav u nastupu. Pritom, uključite sve odeljke koje poslodavac očekuje: pozdrav, uvod, središnji deo i zaključak.

U ovom poduhvatu vam pomaže naš kreator propratnog pisma - na brz, lak i efikasan način sastavite propratno pismo koje će vas dovesti do novog posla!

Napravite svoje propratno pismo za nekoliko minuta
Napravite svoje propratno pismo za nekoliko minuta
Istaknite se iz gomile i brže dođite do posla pomoču naše kolekcije besplatnih šablona za propratna pisma koji su stručno dizajnirani sa ciljem da vam omoguće da se domognete savršenog ranog mesta.
Napravite propratno pismo

Besplatni profesionalno dizajnirani šabloni

Sa preko 10 miliona napravljenih CV-jeva i propratnih pisama, CVapp.rs je vodeći sajt za građenje karijere koji vam pomaže da budete pozvani na intervjue za posao
4.5 od 5
na osnovu 212 recenzija na Trustpilot
Koristi ovaj šablonStokholm cover_letter template
Stokholm
1.500.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonNjujork cover_letter template
Njujork
460.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonBeč cover_letter template
Beč
130.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonSidnej cover_letter template
Sidnej
170.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonLondon cover_letter template
London
310.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonDablin cover_letter template
Dablin
270.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonMoskva cover_letter template
Moskva
66.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonAmsterdam cover_letter template
Amsterdam
160.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonMadrid cover_letter template
Madrid
160.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonSantijago cover_letter template
Santijago
150.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonSingapur cover_letter template
Singapur
55.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonOslo cover_letter template
Oslo
60.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonKejptaun cover_letter template
Kejptaun
8.300+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonPariz cover_letter template
Pariz
38.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonBerlin cover_letter template
Berlin
97.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonŽeneva cover_letter template
Ženeva
3.600+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonVankuver cover_letter template
Vankuver
49.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonTokio cover_letter template
Tokio
65.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonMilano cover_letter template
Milano
53.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonLisabon cover_letter template
Lisabon
32.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonBarselona cover_letter template
Barselona
30.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonKopenhagen cover_letter template
Kopenhagen
24.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonČikago cover_letter template
Čikago
21.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonRio cover_letter template
Rio
30.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonRim cover_letter template
Rim
6.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonBoston cover_letter template
Boston
19.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Koristi ovaj šablonToronto cover_letter template
Toronto
110.000+ korisnika je izabralo ovaj šablon
Ovaj vebsajt koristi kolačiće za poboljšanje korisničkog iskustva i obavljanje analitike i marketinga. Korišćenjem našeg vebsajta, saglasni ste sa svim kolačićima u skladu sa našim Politika količića i Politika privatnosti.
Prihvatite kolačiće