Izbor najboljeg formata biografije za stručnjaka za administrativne poslove
Najbolji format za gotovo svaki CV je obrnuto hronološki redosled, a vaš CV za administrativne poslove nije izuzetak. U ovom formatu, odeljak o vašem radnom iskustvu organizovan je tako da počinje sa vašom poslednjom radnom pozicijom, a druge radne pozicije navode se unazad.
Možda biste želeli da razmotrite jedan od formata biografije koje predlažemo kao zamenu za hronološki redosled ili kombinaciju sa njim u sledećim situacijama:
- Novi ste na tržištu rada
- Iskusan ste radnik
- Menjate karijeru
- Imali ste mnogo različitih karijera.
Ako se nijedna od ovih stavki ne odnosi na vas, držite se oprobanog formata obrnuto hronološkog redosleda: Regruteri ga najviše vole!
Primer sažetka u CV-ju: odgovorite na poziv
Stručnjaci za administrativne poslove mogu da predstavljaju odeljenje ili celu organizaciju. To znači da je stil veoma važan! Sažetak u vašem CV-ju za administrativni posao je pravo mesto da vaša ličnost zaista zablista. Oduševite ih svojom pozitivnošću, ali takođe izaberite jedno ili dva vaših najvećih postignuća kako biste pokazali zašto ste prava osoba za posao.
Budući da su neke administrativne pozicije za početnike, fokusirajte se na organizacione, veštine upravljanja vremenom i saradnje. Možete uzeti primere iz vašeg obrazovanja ili volonterskog iskustva.
Vaš CV nije mesto za lažnu skromnost. Istaknite svoje najveće postignuće opisom od jedne ili dve rečenice (duže bi bilo previše) koji koristi snažne glagole koji iskazuju vašu aktivnost i pozitivno vas opisuju. Poduprite ga rečenicom o vašoj radnoj filozofiji ili stilu. Uverite se da su veštine i osobine koje ističete usklađene sa potrebama svakog posla.
Veoma ambiciozan i dinamičan administrativni profesionalac koji nastoji da iskoristi svoje talente u korist veće misije. Vešta u obavljanju više zadataka odjednom, organizovanju, zakazivanju i upravljanju raznim kancelarijskim dužnostima. Posvećena završavanju projekata na vreme, uredno i tačno.
Istorija zaposlenja u CV-ju: dosije vaše karijere
U istoriji zaposlenja u vašem CV-ju za administrativni posao, dokumentovaćete sve pozicije na kojima ste radili i koje su vas dovele do ovog trenutka u vašoj karijeri. Nema potrebe da idete unazad više od 10 godina, s obzirom na to da sigurno više ne koristite alate koje ste koristili pre više od decenije. Umesto toga, fokusirajte se na vaše sadašnje i relevantne veštine.
Unutar svake tačke, napravite priču o postignuću. Niste samo odgovarali na telefon, već ste delovali kao prva linija odbrane organizacije i rešavali probleme klijenata pre nego što su eskalirali.
Koristite podatke i detalje da potkrepite svoje tvrdnje. Oni pružaju menadžeru za zapošljavanje bolju sliku o vama i vašim sposobnostima.
Podržavao sam kancelariju sa 7 advokata i 20 advokatskih pripravnika, zakazivao sastanke i pojavljivanja pred sudom i pratio i arhivirao svu dokumentaciju za firmu.
Radio sam u maloj advokatskoj kancelariji gde sam bio zadužen za zakazivanje i arhiviranje.
Ispod ćete pronaći prilagodljiv primer istorije zaposlenja za CV.
Poslovni sekretar/asistent u Dijagnostički centar Neo Mag, Niš
August 2018 — July 2021
- Služila kao prva osoba kojoj se klijenti obraćaju u prometnoj medicinskoj ustanovi, pružajući klijentima brzu i srdačnu uslugu.
- Odgovarala je na telefonske pozive, primalala poruke i služila kao posrednik između klijenata i članova osoblja.
- Obavljala finansijske transakcije i pružala klijentima potrebne priznanice i papirologiju.
- Održavala uredno kancelarijsko okruženje, pogodno za produktivnost i uživanje.
- Ispunjavala sve zadatke prema uputstvima i ispunjavala sve dužnosti sa entuzijazmom i preciznošću.
Instruktor u Klub za druženje dece i omladine, Niš
October 2017 — June 2019
- Motivisala mlade kroz detaljno planirane programe aktivnosti.
- Nadzirala učionicu i starala se o sigurnosti i sreći članova kluba.
- Dodeljivala članovima kluba priznanja za učešće i dostignuća.
- Davala smernice novim članovima u vezi sa funkcionisanjem i pravilima kluba.
Primer veština za stručnjake za administrativne poslove: efikasna komunikacija
Regruteri mogu prvo da bace pogled na ovaj odeljak, pre nego što uopšte pogledaju vaš pažljivo sastavljeni sažetak ili detalje vaše istorije zaposlenja. Oni žele odmah da znaju da li posedujete veštine i osobine koje traže.
Koje su to veštine potrebne da biste bili uspešni u administrativnom poslu? Potrebno vam je osnovno tehničko znanje, kao što je poznavanje svih vrsta softverskih programa, ali takođe morate biti izuzetno organizovani i staloženi.
Stručnjaci za administrativne poslove moraju da imaju karakter i organizacione veštine kako bi izašli na kraj sa višestrukim zahtevima koje dobijaju od različitih osoba dok rešavaju probleme i upravljaju sopstvenim obimom posla. Pokušajte da kreirate odeljak sa veštinama koji kombinuje tehničke, tvrde veštine koje su vam potrebne, kao i meke veštine potrebne za upravljanje kancelarijom.
- Obavljanje administrativnih poslova
- Sposobnost za rad pod pritiskom
- Efektivno upravljanje vremenom
- Prilagodljivost
- Obraćanje pažnje na detalje
- Organizacione sposobnosti
- Dobra komunikacija
Primer obrazovanja u CV-ju za administrativne poslove
Mnogi stručnjaci za adminstrativne poslove uče tokom rada, i to je odlično. To znači da će vaš odeljak o obrazovanju sadržati vašu srednjoškolsku diplomu ili njen ekvivalent. Ako ste pohađali neke administrativne kurseve ili imate viši stepen obrazovanja, takođe ih navedite ovde.
Ispod ćete pronaći primer odeljka za obrazovanje u CV-ju u obliku vodiča za formatiranje.
Poslovni sekretar/asistent, Akademija Oxford, Niš, Niš
September 2016 — May 2018
Poslovni administrator, Pravno-poslovna škola, Niš
September 2012 — May 2016