Zašto želite da radite ovde? Dobri i loši odgovori

Ne postoji razgovor za posao koji je prošao bez pitanja: „Zašto želite da radite ovde?“. Iako vam se čini da možete da date jednostavan odgovor na ovo pitanje, bez odgovarajuće pripreme možete da ostanete bez reči i da propustite priliku da dobijete posao iz snova.
Ažurirano 30 Октобар 2024

Dok se pripremate za razgovor za posao, odvojite malo vremena za razmišljanje o ovom pitanju. Na veb sajtu cvapp.rs možete pronaći savete koji će vam pomoći da sastavite savršen odgovor i pre nego što zakoračite u kancelariju regrutera koji vas je pozvao na razgovor. Osim što ćete imati priliku da naučite da odgovorite na ovo pitanje na najbolji način, u ovom blogu ćete saznati zašto regruteri postavljaju ovo pitanje i koje odgovore obavezno morate da izbegnete. 

Savet stručnjaka

Nemojte dozvoliti rečima da vas zbune

Postoji još nekoliko načina da regruter postavi ovo pitanje. Ukoliko čujete druge varijante ovog pitanja, kao što su: „Zašto želite da se pridružite našoj kompaniji?“, „Zašto želite ovaj posao?“ ili „Zašto želite da radite sa nama?“, setite se svega o čemu ste razmišljali dok ste se pripremali za razgovor za posao i odgovarali u sebi na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“.  

Zašto regruteri postavljaju ovo pitanje?

Iako možda smatrate da potencijalnog poslodavca ne zanima razlog zbog kojeg želite da radite u njegovoj kompaniji, već samo želi da sazna da li ste potkovani odgovarajućim znanjem i iskustvom, istina je drugačija. 

Vaše veštine su ono što prvenstveno zanima poslodavca, ali razlozi vašeg interesovanja za određeno radno mesto mogu otkriti dosta toga o vašem odnosu prema kompaniji za koju konkurišete. 

Ovo pitanje su osmislili stručnjaci iz oblasti ljudskih resursa da bi regruteri u svega par minuta otkrili što više činjenica o vama. Oni žele da saznaju sledeće:

  • Da li ste detaljno istražili kompaniju. Pre prijave na oglas za posao, trebalo bi da saznate najbitnije činjenice o kompaniji. Od vas se očekuje da posetite veb-stranicu kompanije, pogledate objave na društvenim mrežama i pročitate najnovije članke koje je kompanija objavila.
  • Zbog čega vas je privukao baš ovaj posao. Iz vašeg odgovora biće jasno da li tražite bilo kakav posao, a ne nužno onaj za koji ste se prijavili. Regruter želi da sazna razloge zbog kojih ste poslali svoj CV, kao i da li ćete u potpunosti biti posvećeni poslu ako vas zaposli.
  • Kako se uklapate u korporativnu kulturu. Korporativna kultura nije samo moderna fraza. Menadžer odgovoran za zapošljavanje će želeti da zna da li ste pravi kandidat za rad u određenoj kompaniji. Kada odgovarate na postavljeno pitanje, potrudite se da objasnite kako se vaši ciljevi u karijeri poklapaju sa vizijom kompanije.

Tri loša odgovora na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“

U ovom poglavlju ćemo razmotriti beskorisne i loše odgovore na ovo pitanje. 

Odgovori koji su navedeni u nastavku sigurno bi vas ostavili bez poslovne ponude i poslali nazad u svet nezaposlenih. 

Kada odgovarate na ovo pitanje, morate da ostavite po strani svoje potrebe i želje. To deluje nepravedno, jer se u prvi mah čini da je pitanje upravo usmereno na njih. Ipak, poslodavci postavljaju ovo pitanje da bi došli do činjenica koji im mogu biti od koristi u procesu selekcije kandidata. 

Odgovori koje morate izbeći po svaku cenu su sledeći:

  1. Zaista mi je potreban novac.
  2. Jednostavno mi je potreban posao sada.
  3. Voleo bih da ovaj posao bude odskočna daska u mojoj karijeri.

1. Zaista mi je potreban novac.

Ukoliko odmah pokažete da vam je novac na prvom mestu, regruteri mogu da pomisle da se prijavljujete na otvoreno radno mesto u njihovoj kompaniji iz nužde, a ne zato što ste zainteresovani za rad u ovoj kompaniji i želite da doprinesete njenom razvoju.

Takođe, radnici kojima je motiv isključivo novac češće menjaju radna mesta. Poslodavac ne želi da zaposli radnika koji će ga napustiti kroz par meseci. 

Stavljanje novca na prvo mesto može da pokaže poslodavcu da niste zainteresovani za korporativnu kulturu i politike kompanije, što bi moglo dovesti do nezadovoljstva i loših odnosa između svih uključenih strana.

Savet stručnjaka

Zbog čega se ponekad iskrenost ne isplati

Ukoliko ste nezaposleni, jasno je novac vam je preko potreban. Ipak, ukoliko kažete da vam je potreban novac, to znači da biste prihvatili bilo koji posao. Treba da pokažete da želite posao za koji ste se prijavili i da želite da dobijete upravo to radno mesto.

2. Jednostavno mi je potreban posao sada.

Nemojte upasti u sopstvenu zamku. Ovaj odgovor takođe pokazuje da vam je novac na prvom mestu. Osim toga, poslodavac može da pomisli da ste ravnodušni prema radnom mestu na koje konkurišete i da ćete imate isti stav prilikom izvršavanja vaših radnih obaveza.

Zapamtite, kompanije ne donose odluke o zapošljavanju iz sažaljenja ili saosećanja. Nemojte da pominjete svoje finansijske potrebe. Istaknite svoje sposobnosti jer poslodavci traže ljude koji su produktivni i umeju da rešavaju probleme.

3. Voleo bih da ovaj posao bude odskočna daska u mojoj karijeri.

Ovo je rečenica koje se mnogi poslodavci pribojavaju, odnosno da kandidat ima ideju da se kratkotrajno zaposli u njihovoj kompaniji da bi dobio potrebno iskustvo koje može da stavi u svoj CV i da se prijavi za posao u većoj i boljoj kompaniji. 

Budući da je proces zapošljavanja i uvođenja novog zaposlenog u posao težak, skup i dugotrajan, ovo je rečenica koju morate izbeći po svaku cenu. Niko ne želi da zaposli radnika koji će promeniti posao čim mu se ukaže prva bolja prilika. Kompanije u kojoj se zaposleni često smenjuju ima male šanse za uspešno poslovanje.

Savet stručnjaka

Promenite priču

Nemojte pominjati da vidite posao kao odskočnu dasku. Odgovorite tako što ćete reći da vam se sviđaju prilike koje kompanija nudi za vaš rast i razvoj.

Nemojte menjati temu. Pitanje je „Zašto želite da radite ovde?“, a ne „Gde vidite sebe za pet godina?“. Ne morate da navodite koji su vaši planovi u daljoj budućnosti. Skoncentrišite se na ono što nudite sada.

Zaključak je da poslodavci traže zaposlene koji će im doneti više novca nego što će ih koštati. Ako date bilo koji od navedenih odgovora, pretpostaviće da će sa vama postići upravo suprotno.

Pet dobrih odgovora na pitanje: „Zašto želite da radite ovde?“

Nakon što smo pokušali da vam što detaljnije približimo šta bi po svaku cenu trebalo da izbegnete da kažete, vreme je da vas upoznamo sa nekim od najboljih odgovora koje možete da date. U nastavku ćemo vam prikazati nekoliko načina na koje možete da odgovorite na ovo pitanje. 

Pre nego što to učinimo, osvrnućemo se na značaj pretrage informacija pre odlaska na razgovor za posao i davanja zadovoljavajućeg odgovora na pitanje regrutera.

Pretrage nikad dosta

Svaki dobar odgovor proizilazi iz temeljne analize koju ste sproveli. Ukoliko je jasno da ne znate ništa o kompaniji i da niste upoznati sa njenim ciljevima i uspesima, delovaće da ste zalutali na razgovor i da vam je jedino bitno da dobijete posao u bilo kojoj kompaniji. 

Savetujemo vam da pre odlaska na prvo upoznavanje sa poslodavcem pretražite kompaniju na društvenim mrežama i internetu. Skoro svaka kompanija poseduje profil na poslovnoj mreži LinkedIn. Pročitajte osnovne podatke kompanije i najnovije objave da biste se upoznali sa najbitnijim i najsvežijim vestima. 

Pretražite internet kako biste pronašli recenzije sadašnjih i bivših zaposlenih. Veb-sajt Ogledalo firme nudi detaljne recenzije koje su napisali zaposleni u kompanijama u Srbiji.

Na kraju, posetite veb-sajt kompanije. Istražite njen poslovni model i konkurentnost na tržištu da biste bili spremni da razgovarate o kompaniji i istaknete zašto verujete u njenu misiju i zašto biste voleli da postanete njen zaposleni.

Savet stručnjaka

Iskoristite svoje lične veze

Ukoliko je vaš bivši kolega prešao u kompaniju na čiji se oglas za posao prijavljujete ili je jedan od vaših LinkedIn kontakata zaposlen u njoj, obratite im se. Oni vam mogu pomoći da na najbolji način odgovorite na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“.

Nakon što ste to uradili, dobićete jasniju sliku kako treba da zvuči odgovor na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“. Evo nekoliko predloga kako na najbolji način možete da odgovorite na ovo pitanje. 

  1. Upoznat sam sa vašom kompanijom već duže vreme i zaista joj se divim.
  2. Smatram da mogu da imam pozitivan uticaj na kompaniju.
  3. Vrednosti kompanije se podudaraju sa mojim vrednostima.
  4. Dopada mi se ono što sam čuo/pročitao o korporativnoj kulturi.
  5. Divim se radnoj etici i duhu saradnje u kompaniji.

1. Upoznat sam sa vašom kompanijom već neko vreme i zaista se divim njenom stilu / postignućima / ulozi koju ima u svom sektoru poslovanja

Umesto da ističite svoje želje i potrebe, fokusirajte se na kompaniju i istaknite zbog čega je privukla vašu pažnju i dobila vaše poštovanje. U nekim slučajevima, poslodavac će biti lider u industriji čijim uspesima se divite već godinama. Ipak, može se desiti da ste za ovu kompaniju prvi put čuli kada ste pročitali oglas za posao. Bez obzira koji slučaj je u pitanju, treba da pokažete da poznajete kompaniju. Na taj način dajete signal poslodavcu da ćete dati doprinos razvoju kompanije, kao i da ćete se uklopiti u poslovni tim.

PRIMER KOJI MOŽE DA SE KOPIRA:

Primer odgovora na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“ koji daje mašinski inženjer:

Za vašu kompaniju sam čuo i pre nego što sam se upisao na Mašinski fakultet. Budući da dolazim iz porodice uspešnih mašinskih inženjera, slušao sam priče o najuspešnijim kompanijama u ovom sektoru i značajnim projektima koje su sprovele. Vaša kompanija uvek se isticala kao lider u industriji koji pomera granice u mašinskom projektovanju u našoj zemlji. 

Vaš mašinski projekat malih kaskadnih hidroelektrana na reci Drini je posebno privukao moju pažnju. Hidroelektrane su projektovane tako da gubici budu što manji, a negativni uticaji na okolinu su svedeni na minimum. Ovo je probudilo moju pažnju za projekte ovog tipa, kao i želju da budem deo okruženja u kojem prave promene nastaju.

PRIMER KOJI MOŽE DA SE KOPIRA:

Primer odgovora na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“ koji daje psihoterapeut:

Vaše psihološko savetovalište se već godinama pominje kao jedno od najuspešnijih, ne samo u zemlji, već i regionu. Kombinacija tradicionalnih i modernih terapija koju primenjujete postala je naširoko poznata u psihološkim krugovima, a broj klijenata kojima ste pomogli govori za sebe. 

Mislim da bi se moje dosadašnje iskustvo u pružanju kognitivno-bihejvioralne terapije savršeno uklopilo u rad vašeg savetovališta, gde bih sa vašim iskusnim i cenjenim terapeutima mogla da razmenjujem svoja znanja i veštine. Smatram da moja lična filozofija pružanja nege i pomoći svakom klijentu bez obzira na vrstu slučaja odgovara načelima i principima kojima se vaše savetovalište vodi prilikom pružanja usluga. Bila bi mi velika čast da budem deo ovog uspešnog i produktivnog tima.

2. Smatram da mogu da imam pozitivan uticaj na kompaniju zato što…

Napravite korak dalje i pokažite da, osim što ste upoznati sa poslovanjem kompanije, poznajete specifične probleme i izazove sa kojima se suočava zbog konkurencije. Potrudite se da istaknete svoje iskustvo i veštine koji bi pomogli u rešavanju ovih problema. Budite ubedljivi i sigurni u sebe.

Ovakav odgovor bi pokazao da želite da radite u kompaniji jer znate da možete da doprinesete njenom uspehu. Vaš skup veština sa sobom nosi rešenja koja će kompaniju učiniti boljom, jačom i profitabilnijom.

Takođe, svesni ste da ne biste bili samo šraf u mehanizmu kompanije, već bitan i cenjen član tima čije bi ideje i postupci pomogli kompaniji da ostvari veće i bolje rezultate.

PRIMER KOJI MOŽE DA SE KOPIRA:

Primer odgovora na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“ koji daje prevodilac:

Prevodilačka agencija Librum je jedna od najvećih i najuspešnijih koje posluju na našem tržištu. Prevodi koje agencija pruža prolaze ozbiljnu kontrolu kvaliteta i mogućnost greške je svedena na minimum. Uvek sam se divio viskom kvalitetu i preciznosti koje vaša agencija nudi.

Budući da sam radio na projektima koji su bili izazovni i zahtevali veliku posvećenost i znanje, kao i visok nivo poznavanja prevodilačkih alata, smatram da bih mogao da unapredim vaš tim specifičnim znanjima koja sam stekao prilikom prevođenja u određenim industrijama. Moje uskostručno iskustvo sa tehničkim prevodima sa španskog na srpski jezik, kao i glosari koje sam sastavio tokom godina rada, mogu doneti napredak u dosadašnjem besprekornom pružanju prevodilačkih usluga.

PRIMER KOJI MOŽE DA SE KOPIRA:

Primer odgovora na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“ koji daje stolar:

Oduvek sam znao da ću raditi kao stolar. Ovim poslom su se bavili i moj otac i moj deda. Pored zanata koji se u našoj porodici prenosio sa kolena na koleno, studirao sam na Šumarskom fakultetu na smeru Obrada drveta. Tokom studiranja, naučio sam da samostalno izrađujem tehničke crteže. U mogućnosti sam da ceo projekat samostalno izvedem od početka do kraja, od komunikacije sa klijentom, preko pripreme nacrta do izrade celokupnog projekta.

Budući da je vaša kompanija lider u proizvodnji nameštaja po meri od punog drveta i iverice, smatram da bi moje veštine doprinele povećanom zadovoljstvu vaših klijenata i pružile im inovativna rešenja i detaljno i precizno obrađen nameštaj. Želim da radim u kompaniji koja očekuje najviše rezultate od svojih zanatlija i da budem ponosan na svoj rad i izmamim svojim klijentima zadovoljan osmeh.

3. Bio sam oduševljen kada sam shvatio da se vrednosti kompanije poklapaju sa mojim vrednostima.

Vrednosti kompanije predstavljaju ono u šta se veruje i čemu se teži. Ukoliko kompanija na svom veb-sajtu ima definisanu misiju i viziju, pažljivo proučite ove činjenice i pripremite se da objasnite zašto podržavate ovu misiju.

Slogan kompanije može mnogo da kaže o misiji i viziji. Na primer, Raiffeisen banka je zastupala čuveni slogan „Može“, kojim je pokazala da želi da izađe u susret svim zahtevima svojih klijenata. Nekadašnji proizvođač mobilnih telefona Nokia imao je jedan od najpoznatijih slogana svih vremena, odnosno „Connecting people“, kojim se ističe je da je misija ovog proizvođača da poveže sve ljude jedne sa drugima, kao i sa servisima koji su im najvažniji. Ovakvi slogani mogu da pokažu da kompanija ima dobre ciljeve vredne hvale. 

Uverenja, vrednosti i misija su moćni koncepti koji stavljaju kompaniju i potencijalnog novog zaposlenog iznad uobičajenog cilja da se samo zaradi što više.

Nemojte da gurate svoje lične motive u prvi plan, već istaknite da ste saglasni sa posvećenošću kompanije da klijentima pruži sve usluge koje su im potrebne, da neguje raznolikost u zapošljavanju i podržava lokanu zajednicu i da se trudi da aktivno učestvuje u očuvanju životne sredine i drugim nesebičnim aktivnostima. Davanje komplimenata može vam pomoći da ostvarite svoj cilj.

PRIMER KOJI MOŽE DA SE KOPIRA:

Primer odgovora na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“ koji daje nastavnik:

Prvi put sam čuo za vašu privatnu srednju školu kada ste ponudili besplatne školarine nadarenim učenicima iz ugroženih porodica. Oduševila me je vaša želja da talentovanim mladim ljudima obezbedite najkvalitetnije obrazovanje iako njihove porodice nisu bile u mogućnosti da im to priušte. Već godinama privatno besplatno podučavam nekoliko učenika koji se nalaze u nepovoljnoj situaciji jer smatram da svi treba da imaju priliku da se kvalitetno obrazuju. Bio bih jako srećan ako bih mogao da budem deo vašeg kolektiva i ponudim svoje znanje i moralnu podršku vašim učenicima.

PRIMER KOJI MOŽE DA SE KOPIRA:

Primer odgovora na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“ koji daje fizioterapeut:

Pružanje pomoći povređenim sportistima oduvek je bila moja najveća strast. Želja da učestvujem u nečijem oporavku i prevazilaženju izazova mi je na prvom mestu. Način na koji ste opremili vaš rehabilitacioni centar i uređaji koje ste nabavili da biste pomogli svojim pacijentima pokazuju da je vašem kolektivu empatija na prvom mestu. Mislim da bismo zajedno mogli da pomognemo većem broju sportista da ostvare svoj cilj i prevaziđu povrede koje ih sputavaju u njihovoj karijeri.

4. Dopada mi se ono što sam čuo o korporativnoj kulturi zato što…

Korporativna kultura je relativno nov koncept, koji je vremenom postao nezaobilazan u radu kompanija. Ovim pojmom se definiše način na koji kompanije posluju i očekivano ponašanje zaposlenih.

Rad od kuće, opušten stil odevanja, besplatna užina, bilijarski sto u zajedničkoj prostoriji i fleksibilno radno vreme samo su neke od inovacija koje je korporativna kultura donela, a koje poboljšavaju raspoloženje radnika i podstiču ih da što duže ostanu zaposleni u aktuelnoj kompaniji.

Kao što smo već rekli, korporativna kultura odražava vrednosti i prioritete kompanije. Naravno, ne bi trebalo da na razgovoru za posao istaknete da se najviše radujete što ćete moći da igrate bilijar sa kolegama.

Ipak, nemojte se ustručavati da kažete da vam se sviđa sve ono što ste čuli o korporativnoj kulturi kompanije od njenih zaposlenih, ali i u razgovoru sa drugim ljudima. Ovim ćete pokazati da vam je stalo da radite u kompaniji koja vodi računa o svojim zaposlenima.

PRIMER KOJI MOŽE DA SE KOPIRA:

Primer odgovora na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“ koji daje veb dizajner:

Smatram da je mogućnost rada od kuće jedna od velikih prednosti koje vaša kompanija nudi. Ovaj vid rada odgovara mom karakteru, ne umanjuje moje zalaganje, već mi pomaže da ispunim sve svoje obaveze na vreme. Kada sam saznao da je cilj vaše kompanije kvalitetno izvršavanje radnih obaveza bez obzira na mesto na kojem se radnik nalazi, shvatio sam da ovakav pristup podstiče moju kreativnost i produktivnost. Mislim da je politika koju ste uspostavili u vašoj kompaniji sjajna i da bismo zajedno mogli da ostvarimo velike rezultate.

PRIMER KOJI MOŽE DA SE KOPIRA:

Primer odgovora na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“ koji daje fitnes instruktor:

Rad sa vežbačima može biti veoma naporan zato što svaka osoba ima posebne želje i zahteve kada se radi o oblikovanju njenog tela. Zbog toga je bitno da instruktor uvek bude spreman i pun energije.

Kada vežbač dođe u vašu teretanu, zna da će za njega biti pripremljen poseban program i da će instruktor saslušati sve njegove nedoumice i zahteve. To je posledica sjajne kulture poverenja u vaše zaposlene i obuka koje su im konstantno na raspolaganju. Zahvaljujući tome, moći ću svakom vežbaču da pružim podršku koja mu je potrebna i da mu pomognem da doživi vežbanje kao zanimljivu aktivnost.

5. Impresioniran sam duhom saradnje koji pokreće vašu radnu etiku, i želim da budem deo takvog tima

Ovim odgovorom pokazujete da volite saradnju sa kolegama i da niste usamljenik koji želi da sedi u svojoj kancelariji bez kontakta sa drugim ljudima. Pokažite da na radnom mestu tražite osećaj pripadnosti, tim sa kojim ćete sarađivati i kolege u radu sa kojima ćete zajedno učiti i napredovati u poslu.

Ovaj odgovor objedinjuje sve odgovore koji su navedeni iznad. Ostavićete pozitivan uticaj na poslodavca i istovremeno pokazati da se vrednosti kompanije poklapaju sa vašim. Pokazaćete da se divite korporativnoj kulturi koja brine o zaposlenima i da želite da budete deo pobedničkog tima.

PRIMER KOJI MOŽE DA SE KOPIRA:

Primer odgovora na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“ koji daje novinar:

Oduševljen sam međusobnom saradnjom novinara u vašoj redakciji i imam veliku želju da budem deo produktivnog tima kao što je vaš. Iako novinari imaju mnogo kolega, često nemaju vremena za zajednički rad. Samim tim, novinarstvo može da bude usamljena profesija. Prilika da podelim nacrte svojih članaka dok su tek u fazi nastajanja, dobijanje pomoći za osmišljavanje upečatljivih rečenica i naslova i mogućnost da detaljno analiziram članak pre objavljivanja sa ostatkom tima za mene predstavlja scenario iz snova.

Prateće pitanje

Nakon što budete dali odgovor na ovo pitanje, može da se desi da dobijete prateće pitanje „Kojim brendovima se divite?“. Upravo ste izjavili da se divite kompaniji na čiji oglas za posao ste se prijavili. To je bio spreman odgovor na očekivano pitanje. Prateće pitanje pomaže regruteru da shvati šta je to što vas privlači u kompanijama i njihovoj korporativnoj kulturi. Takođe, na ovaj način ćete pokazati neke lične karakteristike. 

PRIMER KOJI MOŽE DA SE KOPIRA:

Primer odgovora na pitanje „Kojim brendovima se divite?“:

Poštujem kompaniju XML jer pomera granice u industriji obuće. Prepoznali su potrebu za kvalitetnim proizvodima koje svako može da priušti i koriste najfiniju eko kožu u proizvodnji svojih cipela. Svoju prodaju su započeli u jednoj prodavnici, a sada imaju lanac od 20 prodavnica širom cele zemlje. Osim toga, stalno organizuju humanitarne akcije i pomažu ugroženim kategorijama stanovništva.

Kada odgovarate na pitanje „Zašto želite da radite ovde?“ potrudite se da stavite do znanja poslodavcu da ćete vi pomoći kompaniji, a ne kompanija vama.

Naglasite vrednosti, kulturu i postignuća kompanije i pokažite da vaš cilj nije samo da se uklopite, već da doprinesete napretku kompanije. Pokažite da jako želite da se zaposlite na ovom radnom mestu.

Najbitniji zaključci

  1. Pre nego što odgovorite na ovo pitanje, razmislite zašto ga je regruter postavio. Ovaj pristup će vam pomoći da oblikujete svoj odgovor na najbolji način.
  2. Iskrenost je najbolja politika... osim ako vas zanima samo novac. Izbegavajte brutalnu iskrenost ako želite posao samo da biste zadovoljili svoje potrebe.
  3. Prikažite svoje poznavanje kompanije. Ključno je da menadžer nadležan za zapošljavanje shvati da ste obavili istraživanje.

Nemojte dozvolite da budete uhvaćeni nespremni. Obavezno se unapred pripremite za ovo ključno pitanje koje se postavlja na razgovoru za posao. Ipak, da bi vas pozvali na razgovor, potrebno je da ih svojim CV-jem ubedite da ste vi pravi kandidat za njihovu kompaniju. Predlažemo vam da isprobate naš kreator CV-ja da biste napravili sjajan CV koji sadrži sve informacije koje potencijalni poslodavci traže.

Sastavite svoj CV za 15 minuta
Iskoristite profesionalne i u praksi proverene šablone koji strogo prate pravila pisanja CV-ja na koje poslodavci najviše obraćaju pažnju.
Kreiraj moj CV